قيمت يو پي اس براي پکيج
نوشته شده توسط : سامان

يو پی اس پکيج ديواری

 

با پيشرفت تکنولوژي دستگاه هاي بسياري وارد زندگي روزمره انسان شده اند که هر يک براي بهبود وضعيت زندگي انسان ها و افزايش سطح رفاه و آسايش وي نقشي را در زندگي ايفا مي کنند. يکي از جمله دستگاه هايي که با پيشرفت تکنولوژي و صنعت به زندگي انسان ها وارد شده است پکيج هاي ديواري مي باشند. اين پکيج ها به نوعي توانسته اند هم جانشين مناسبي براي آبگرمکن ها و هم موتور خانه هاي قديمي باشند به کمک جريان برق اين امکان را براي شما فراهم مي کنند تا همواره آب گرم مورد نياز شما تامين شده و بتوانيد براي شستن ظروف و يا حمام نمودن و حتي گرم کردن منزل به کمک رادياتور ها از آن کمک بگيريد.

پکيج ديواري و زميني سيستمي مي باشد که به جاي موتورخانه مرکزي مي تواند به تأمين همزمان آب گرم مصرفي و آب گرم شوفاژ براي واحدهاي آپارتماني بپردازد و به آساني به جاي يک کابينت ديواري يا زميني نصب شود. اين دستگاه علاوه بر بازدهي انرژي بالاتر و مصرف سوخت پايينتر (نسبت به موتور خانه مرکزي) سبب از بين رفتن لوله کشي هاي فراوان در ساختمان و نيز مستقل شدن هر يک از واحدها از نظر گرمايش و تأمين آب گرم مصرفي شود. يکي از نيازهاي اين سيستم اتصال به يو پي اس مي باشد.

پکيج ها از بسياري از لحاظ داراي برتري هاي بيشتري نسبت به استفاده از آبگرمکن هستند اما بايد اين نکته را به خاطر داشته باشيد که پکيج يک وسيله الکترونيکي است و مي بايست براي اينکه کارکرد خود را داشته باشد به برق شهري متصل شده و از آن تغذيه نمايد. همانطور که ميدانيد برق شهري داراي نوسانات و اختلاف ولتاژهاي بسياري مي باشد که اين امکان را دارند که در مدت زمان کوتاهي برد ها و قطعات به کار برده شده در پکيج ديواري شما را از بين برده و باعث سوختگي بخشي از پکيج و يا تمام آن شود.

در تابستان که هواي دما بالا است و ضريب استفاده از برق در کشور از ميزان استاندارد بالاست برق بصورت مداوم قطع ميشود. ممکن است در زمستان هم به دليل سرد شدن بيش از اندازه هوا و از کار افتادن ترانس هاي توليد برق مدام با قطعي روبرو شويم.

براي اين که چه در تابستان و چه در زمستان در حين قطعي برق بتوانيم از آب گرم و نيز سيستم گرمايش استفاده کنيم و پکيج را از قطعي و نوسانات برقي دور نگه داريم بهتر است از منبع تغذيه بدون وقفه يا يو پي اس استفاده کنيم.

از آن جهت که در حال حاضر خريد و حتي تعمير پکيج ديواري هزينه بسيار زيادي را مي تواند براي شما به همراه داشته باشد از اين رو توصيه ميکنيم تا با انجام اقدامات مناسب مانند خريد يک یو پی اس پکیج دیواری از بروز چنين اتفاقاتي جلوگيري نماييد.

يو پي اس پکيج ديواري

سؤالات متداول تعمير يو پي اس

 

هزينه و قيمت تعمير يو پي اسUPS چقدر است؟

تعمير يو پي اسUPS يک کار حرفه اي است که نياز مهارت و تجربه ي بالا دارد. تعمير و سرويس يو پي اسUPS بايد به صورتي انجام شود که يو پي اسUPS مانند روز اول کار کند. شما بايد به دنبال فرد متخصصي باشيد که نه‌ تنها از پس‌کار تعمير به‌ خوبي بربيايد، بلکه متخصص خوبي در زمينه تعميرباتري , تعمير برد الکترونيکي باشد. اگر شما کار را به فرد ماهر واگذار کنيد خواهيد ديد که چطور با هزينه کم مي‌ توانيد صاحب يک يوپي اسUPS نو شده و ديگر زير بار هزينه سنگين خريد يوپي اس جديد نرويد.

 

دستمزد خدمات چطور محاسبه مي‌ شود؟

بسته به نوع خدمات، لوازم جانبي بکاررفته و نوع يو پي اس تعميري، ميزان دستمزد تعميرکار يو پي اس متغير است.

 

نحوه پرداخت دستمزد به چه صورتي است؟

تعميرکار بعد از بررسي قيمت نهايي مقداري از هزينه که شامل خريد لوازم مي‌ شود را از کارفرما دريافت مي‌ کند و معمولا بقيه مبلغ مانده را بعد از اتمام کار مي‌ گيرد.

 

ميزان کار

اينکه کل پروسه تعميريو پي اس چقدر کاربرده به وضوح بر قيمت تاثيرگذار است. توجه داشته باشيد که در صورت نياز به دانستن دقيق قيمت تعمير يو پي اس مي توانيد با مشاوران و متخصصان تعميريو پي اس تماس بگيريد و اطلاعات دقيق تري کسب کنيد.

 





:: موضوعات مرتبط: قيمت يو پي اس , ,
:: برچسب‌ها: قیمت یو پی اس , یو پی اس پکیج , تعمیر یو پی اس , سرویس یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: